Jag vill

vara i form igen, men helst av allt - slippa göra arbetet som krävs för att kunna bli det. Håller ni inte med om det?
Att man oftast vill ha något, utan att arbeta för att få det... Jag undrar ibland vart det kommer ifrån, för jag är nästan säker på att det inte finns någon som inte skulle vilja ha något gratis.
Jag jobbar självklart mer än gärna för att betala för mig själv och så, missförstå mig inte. MEN vissa saker vore fan gött att kunna få på silverfat.

Exempel på vad jag inte skulle tacka nej till:
* En ny garderob
* En ny kropp
* En uppstartad och finansierad firma

MOAHAHAAA Jag vill ha. Jag vill ha. Jag vill ha.
Kommentarer
Postat av: svärmor

glädjen när man har lyckats är ju att man kämpat och inte fått nå´t gratis, eller, men nog skulle det vara skönt att bara glida fram på ett bananskal...kramis

2010-02-19 @ 10:30:09
Postat av: Hella

Jo min mor sa det med.. Men sen har jag ju verkligen fastnat för en klänning och den har de tyvärr inte.. :( Så jag får nog punga ut de där extra kronorna för den klänningen SKA jag ha ;) Men som tur är kostar den inte så JÄTTE mycke :)

2010-02-19 @ 22:03:01
URL: http://hellagirl86.blogg.se/
Postat av: marica

Jag måste gå ner i vikt.. men finner nada motivation... men jag hoppas den dyker upp, annars får jag inte igen min bröllopsklänning jag ska ha i juni.. så jag har ju ett mål i alla fall :)

2010-02-23 @ 14:59:46
URL: http://maricaaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu