Prickig korv och träningsvärk

Idag är min kära dotter grinigare än vanligt, känner inte riktigt igen henne så hoppas hon blir bättre till ikväll. Önskar att min Joakim var här, för då blir jag inte lika uppjagad när hon gråter...
Prickig är hon också! haha Så söt

 syns inte så jättebra kanske, men det är iaf mer idag.

Och MammaAngelica har träningsvärk som heter duga i magens alla muskler! Körde på hårt igår i vardagsrummet. 45min träning av mage, armar, rygg och ben. Hade Joakim som moraliskt stöd, pepp och coaching. Han var snäll och visade lite övningar och kollade så jag var rak i rygg. Har sjukt dålig hållning och behöver då någon som kan säga till mig när jag har fel position.
Vill inte vakna upp med ont i kroppen för att jag gjort fel liksom!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Casper blir oxå prickig.. Fick salva på BVC vi skulle smörja med... :)

2010-02-10 @ 05:46:07
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Sofie

Sv: hon på bvc började prata om mjölkallergi men sen kom hon liksom inte längre och sen var hon tvungen att gå iväg och sen blev det inte mer än att vi fick salva och skulle försöka smörja. Ska ringa om en vecka om salvan hjälper.



Kommer inte på vad den heter just nu vi fick bara i en mugg. Den finns på apotektet receptfritt i en liten tub. Miniderm tror jag det är den heter...



Kände inte att jag fick så mycket svar sist på bvc. blivit väldigt besviken dom senaste gångerna..

2010-02-10 @ 17:00:42
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu