Sista lördagen denna månad...

... och jag ska jobba natt. 18.55-03.25 En så där lagom tid att jobba och den mest vanliga också på mitt jobb. MEN imorgon ska det ju jobbas igen. Två nätter irad! Tjoohoo..... 17.30-05.00

Men jag ska inte klaga! För jag känner folk som inte har något jobb och det är fan värre. Nej, jag är glad över mitt jobb och därför jobbar jag på så mycket jag bara kan.

Denna dag kommer annars bestå av att laga barnmat, lite rotmospuré och grönsakspuré. Lite fisk ska kokas också. Och sen ska ungen lämnas till sin farmor där hon ska sova över inatt.
Då ska pappaJocke plocka isär Aimees säng och ställa in den i hennes rum.... Nu blev det dags för henne att få sova i eget rum. Får se hur det går.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu