Sittvagn

OK! Jag ger mig...
Efter "många" frågor om när vi ska byta ut liggdelen mot en sittdel så tog vi tag i saken denna helg och nu är det en sittdel på vagnstommen.
Dock kollade vi noga så den gick att lägga ner - eftersom att min dotter fortfarande sover 90% av tiden som hon är i vagnen! haha Hon är en liten sömntuta vår tjej så jag vill att hon ska ha det bekvämt när hon åker och det kommer hon garanterat ha i sittdelen också.

Hon testade sittdelen innan den sattes i vagnen och hon godkände den direkt =)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Lucas tog premiärtur i sittvagnen för 2v sen.

Han har ju lika modell av vagn som Aimee.

Måste ju säga att han tyckte mer om att åka sitt än att ligga, för då seeeeeeer man ju ingenting ;)

Lillskiten tror att han är så stor trots att han bara är knappa 5 månader ^^

2010-02-22 @ 08:48:35
URL: http://familjenbroome.blogg.se/
Postat av: farmor

sötnosen <3 kram kram

2010-02-24 @ 10:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu