Aimee

 

Jag lovade mig själv att inte lova något för det kommande året.
Men jag kan inte låta bli att ge ett löfte att hålla för dig min fina.

Idag börjar ett nytt år. Det år du ska fylla ett år, det år du kommer lära dig att gå.
Detta år kommer ge dig många förstagångenupplevelser och mer därtill.
Du kanske säger dina första ord, ramlar, får en tand eller två.

Kanske har jag inte guld att ge dig eller en möjlighet att köpa allt du vill ha. Men jag kan alltid ge dig ett löfte om kärlek, närhet och värme. För när det kommer till dessa saker, så är jag rik. Nästan rikast på jorden. Och det är något du aldrig kommer behöva leta efter. För jag kommer alltid finnas här för dig.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jätte fint skrivet...



Sv: jag vet att jag inte är ensam. Vanliga dagar känner jag mig som den lyckligaste människan på jorden som har fått så underbara och fina barn. Men vid högtider då känner jag mig så fruktansvärt ensam när jag inte har någon att dela dessa underbara varelser med. De är då man blir påmind om hur ensamt de är. När folk firar med stora familjer och vänner och har hur kul helst. Skulle ju vara kul med en vuxen att prata med också. Inte bara barnen.



och de andra firar på sitt håll liksom

2010-01-02 @ 01:13:36
URL: http://mulllis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu