JÄVLA HELVETES SATAN

Hur i helvete kan det alltid gå så in i bombens skitdåligt ibland när jag lagar mat?? FATTAR INTE.... Tålamodet är ju också bland det sämsta när man varit så dumihuvet att man inte ätit på flera timmar = hungrig på gränsen till svältande.

*Jag fick för mig att göra, inte bara en utan två jävla pajer.
* Osten är egentligen inte alls tillräklig för två, men snålar lite...
* Smöret från Willys är/har blivit dålig i kylen så degen blir torr och tråkig.
* Den ena pajformen har fått för sig att börja läcka så all äggstans rinner sakta men säkert ut över spisen, medan den första gräddas.

Behöver jag tillägga att vi innan maten fick för oss att ta ner granen = barr överallt förutom på själva granjäveln. OCH ungen är i sitt essä av gnäll om man riktar uppmärksamhet på något annat än henne för två minuter. Dessutom är henens roligaste lek att kasta ner saker i golvet så mamma eller pappa plockar upp dom igen, om och om och om och om igen....

Nej denna kväll börjar inte så bra. Så efter maten ska jag fortsätta städa undan julen *skönt* och sen njuta av chips i soffan. Tack och god natt....
Kommentarer
Postat av: svärmor

det kan ju i alla fall inte bli värre och det är ju bra, eller?? pst...min ugn är nystädad =D kram

2010-01-04 @ 18:09:19
Postat av: sandra, mamma till thea

haha, men det kan bero på att du är irriterad över att du är hungrig som allt går fel.

2010-01-04 @ 19:54:23
URL: http://sallbelal.blogg.se/sallbe
Postat av: Ulrika

Tur att det inte bara var jag som svor i köket idag;)

Jag kan inte öppna ditt mess:(



Visst kan jag fixa lite nytt till dig, maila över lite bilder och idéer så fixar jag det i veckan!

Kram!

2010-01-04 @ 20:59:31
URL: http://[email protected]
Postat av: anette

haha...vad rolig du är.

Kan vara sååå skönt att bara avreagera sig ibland.

"Alla goda ting är tre".



Hoppas att myset i soffan var bättre, chips är ju aldrig fel.

stor kram

2010-01-05 @ 12:16:10
Postat av: Ulrika

Nu har jag äntligen sett MMS:et via telia! Gud såå söt:) Massor med pussar från faster!

2010-01-05 @ 15:09:03
URL: http://stilettklackarochbarnvagn.blogg.se/
Postat av: NIna

Det här inläget kunde lika gärna vara skrivet av mig. PRECIS så där går det för mig när jag ska laga mat också, oftast. Det är för jävligt.

Å så när man då varit duktig en kväll å fått ihop nån mat JA DÅ ÄR DET DAGS FÖR SAMMA JÄVLA VISA IGEN KVÄLLEN EFTER.

2010-01-06 @ 17:13:31
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu