Man vet att julen har varit på besök....



När det står tomma kartonger överallt.
När man t.o.m. har barr i sängen.
När man inte längre är sugen på choklad.
När man är trött på "fina ljus i fönstrena".
När kanelsmakande kaffe inte längre är så gott.




Dagen har bestått av att fika och äta lunch med TantJessica och hennes numer stora jättebebis(läs fästman) Petter - jag skriver så för att han har brutit båda handlederna. Tack för en härlig dag! Fick även en utlovad ljusstake som hon har tillverkat helt själv. Gör massor av fina! Så om ni är intresserade så tar hon nog även beställningar;) Eller?


Snart kommer min vän Anna för en fika och sen är det mys resten av kvällen som gäller. Skönt och precis så som det ska vara. För imorgon börjar vardagen igen... Eller iaf ett försök till det ska vi göra. Veckan kommer ju bestå av att kolla upp arbetstider, tvätta, städa ut julen, göra matlistor och handla. Och så ska karln börja tentaplugga igen och jobba lite extra. Hoppas på att jag ska komma igång med att röra på mitt fläsk igen!


Kommentarer
Postat av: svärmor

det låter som om vardagen är välkommen tillbaka till er...själv skulle jag nog tycka att den kunde vänta ett litet tag till, jag börjar jobba i morgon och hur f-n ska jag kunna komma upp 06,15=( kramis

2010-01-03 @ 19:26:44
Postat av: Lotta

hur bryter man BÅDA handlederna?? :O

2010-01-04 @ 10:10:10
URL: http://familjenbroome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu