Nattsuddar....

Det är som om min kropp inte vill lyssna... Försöker verkligen vara trött. men icke. Får inte somna! Dom andra i lilla familjen sussar så sött. Men inte jag.

Besämde mig då istället att sitta vid datorn, det kanske kan få mina ögon att bli sömniga;) Gick igenom några av de senaste bilderna på lillskiten. Blir så tagen av att denna vackra varelse kommer från mig och min man. VI har gjort henne. Det är från oss hon kommer... En liten del av mig och en liten del av min man. Gud vad jag älskar dom!!  Oerhört mycket....

Men hur skulle jag inte kunna göra det liksom??



 

Kommentarer
Postat av: Lotta

sv: jag har alltid velat bli städare, konstigt nog.

tycker det verkar småpysigt att va uppe helt i lugn och ro på natten eller tidig morgon och bara dona helt sunkig med lite bra musik ^^



MYCKET hellre städare än att sitta på kundtjänst på ett callcenter hela dagarna.. huuuu!! :S

2010-01-12 @ 10:30:55
URL: http://familjenbroome.blogg.se/
Postat av: Lillasyster

Hon är verkligen så sööt, din lilla tjej. Du ska vara stolt. Det måste vara det bästa du har gjort. <3



sv: Ja 3 av 5 sved kanske, men eftersom Avatar fick 5 så fick Albin nöja sig med 3 helt enkelt. =D

2010-01-12 @ 16:07:33
URL: http://gothicmistress.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu