Sjukstuga

Det är idag jag är ledsen över att min karl bestämt sig för att plugga till buggnadsingenjör och inte sjuksköterska.... har så ont så ont i hela kroppen. Bihålorna är som misshandlade och min hals tillåter knappt ens att låta mig dricka nyponsoppa = hungrig och illamående. Huvudet sprängs snart tror jag. Och ja, snoret är som två stoppklumpar i varje näsborre. Som om det inte var nog har min mage träningsvärk efter gårdagens försök till situps.... typiskt.

Sjuk?
Jag skulle tro det.
Men Aimee börjar bli bättre iaf. Bara snorigt som fan.

Nu ska jag bädda ner mig i soffan.



pappas näsa är iaf inte snorig. Så den kan man smaka på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu