Snorigt....

Natten till idag har varit hemsk och jag tror att kommande natt/nätter kommer bli minst lika tråkiga och jobbigt. Aimee har nämligen åkt på värsta förkylningen med snor som inte slutar rinna, lite småroslig hals och feber. Första gången som hon är sjuk dessutom. =(

Gör ju ont i hela min kropp av att se henne så här, men det går an dagtid med lite småbus och hon dricker ju bra med vatten. Det är mer tråkigt när hon inte kan andas med näsan och har nappen i mun. Men vi kämpar på och tar det lugnt.

Älskade barn. Inge mer utelek i kylan på ett tag, inte ens när hon är så här vacker och njuter av riktigt kylig och frisk luft.

Kommentarer
Postat av: Astrids Foto

AIMEE! vilket fint namn! Hoppas hon blir bättre snart

2010-01-06 @ 18:03:01
URL: http://azy.blogg.se/
Postat av: Anna R

Förlåt Angelica! Det var säkert mina baciller som gjorde henne sjuk. Jag sa ju att jag bara skulle vinka på avstånd när jag var hos er! Stackars liten... Hoppas hon kryar på sig snart iaf! Föresten, vilket fantastiskt kort på Aimee! Sötaste tjejen i världen:)

2010-01-06 @ 18:35:09
Postat av: Angelica

ANNA! Det är inte ditt fel. sötnos då!!

Hon har fått träffa många med mer eller mindre förkylningssymptom, annars hade hon varit tvungen att vara inlåst under hela höst och vintern ju;)



Hon ska kryas på ordentligt, sen ska vi ses igen. Puss

2010-01-06 @ 19:53:34
URL: http://aimeesmom.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Stackars lilla Mii-mii!Hoppas hon kryar på sig snart!

Massor kramar till sötaste pulkabruden från oss:)

2010-01-06 @ 20:02:36
URL: http://stilettklackarochbarnvagn.blogg.se/
Postat av: Frida

Hoppas hon blir bättre snart.

Ett tips är att ge henne bröstmjölk i näsan.

Är ju en riktig hästkur mot allt =)

Men det visste du säkert redan!!

Krya på er!!

2010-01-06 @ 22:01:49
Postat av: Angelica

FRIDA

Nej det visste jag inte... ska jag testa omedelbart! tack för tipset <3

2010-01-06 @ 22:14:08
URL: http://tankarombelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu