Today is gonna be the day

Ja, vad kan man säga? Jag har du den mest perfekta och fantastiska dottern. Tror att hon är bäst på hela jorden. Finns liksom ingen annan som kan komma upp i hennes enormt otroliga bra betyg. HAHAHA *skämt osido* - Hon fick klart godkänt av bvcsköterska och läkare.
"hon är en glad liten tjej"

5månader:
6850g
62,5cm

6månader:
Mamma missade besöket....

7månader:
7705g
67cm


Det blev ett besök hos chiefen också. Fick ett par byxor, nycklar, schema etc. Känns skönt och pirrigt. Men helt ok. Vet ju vad det handlar om och det har inte hänt så värst mycket under mina 9månader borta.


Nere på stan fick jag ett ryck och shoppade loss! Lite nya kläder till lillskiten från Åhlens och Lindex. Det känns bra när det är halva reapriset på kläder jag spanade på redan när hon var nyfödd! SWEET Peajay, moccasiner, t-shirt, body, byxor och strumpor.  (bilder kommer en annan dag eftersom att det är blött i tvätten nu)
Sen gick jag in i favoritbutiken LAGERHAUS! Vill flytta in dit... vill ha vill ha vill ha ;) Köpte hem fyra nya kaffekoppar, lite burkar och bakmått(kan man inte ha för många av)

Middag och fika med tantJessica på CaféM sen. TACK!! Du är underbar. Och så bra hand hon har om Aimee.... Ingen kan slå den kontakten dom har. Och det finns ingen av mina vänner som kan få Aimee att somna så gott i sin famn. I like!
Du kommer bli en fanastisk mamma när ni betsämmer er för att bli föräldrar! Bara så du vet. Love
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu