Aimees nya kusin.

Igår var vi på kalas hos min faster och då fick vi träffa Aimees nya kusin för första gången. Anthon - välkommen till världen!! Han är sjukt liten och jag undrar hur min lille fis någonsin kunnat vara såååå liten. Men jag kom snabbt på att så inte är fallet. Mitt barn hade aldrig ett huvud man var tvungen att hålla i, så små ben att man trodde de skulle gå av om man höl i dom för hårt.... jisses vad fort man glömmer.

Eller är det så att man vänjer sig fort vi det man har? :)



  
Kommentarer
Postat av: Malin

De växer alldeles på tok för fort första året de är inte klokt vilket skillnad de är på en nyfödd och en ettåring. Men nog är de tur att de är så små när de föds.:)

2010-07-17 @ 01:52:26
URL: http://mulllis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu