Dåligt med uppdateringar...

...som jag ber om ursäkt för. Men det blir ju lätt så när man inte är vid datorn lika mycket som vanligt. DET ÄR JU SOMMAR UTE och det gillar vi ♥

Sen kolmården har vi hunnit med
Torsdag: Vi har var iväg o storhandlat för en liten peng på Willys och sen gick jag och grisen ner till parken för att fika och mysa med Lina, Fia&Tuwa, Tina&Lea.
Fredag: Vi hade en heldag i parken, där min syster med familj även dök upp och sen bakade jag cupcakes till Sara-Louise. Sen jobbade jag natt med härligaste Johanna&Peter!
Lördag: Upp och fixa det sista med cupcakesbeställningen och sen lämna den, men först hade vi hysesyn och bus med barnen(och lite gott att dricka). Sen in till stan där vi åt middag på Hamlet med min mormor&morfar&lillasyster och på kvällen tog jag några glas vin med Anna.

Nu dricker vi kaffe och myser.
Jobbar inatt igen, sen "ledig" veckan som kommer.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu