Det är någonting magiskt över dom


Mina finingar nere i parken!
(vi bor i det huset ni ser i bakgrunden - väldigt nära så att säga haha)


 
Min lilla gris har börjat med trots. Jodå. Det trotsas om både det ena och andra, men mestadels om att få leka med saker som hon inte får leka med. Får hon ett nej/ajabaja/låt bli den/den får du inte ha eller liknande - då bryter hon ut i ett hysteriskt skrik och gråt.... som varar i ca 30sek-2min - sen inser hon att det inte funkar så lätt att få mamma att gå med på vissa saker. Då slutar hon tjuta och kollar bara surt på mig.


Kommentarer
Postat av: farmor

normalt beteende med andra ord :D kram

2010-07-04 @ 21:09:13
Postat av: anette

haha....sötaste unge får man leta efter.

2010-07-05 @ 09:38:29
Postat av: Marie Sjöqvist

Ni bor alltså i Johannelund .. inte alls långt från mig och grabbarna .. tyckte väl jag kände igen badplatsen

2010-07-12 @ 20:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu