...

Tänker man att det är okej att kasta skit på andra. Ja då får man nog skit kastad på sig tillbaka. Svårare än så är det ju inte.

Det är inte heller svårare än som så att det jag gått igenom, som inte du har - det vet du ingenting om. Likaså att det du gått igenom, som inte jag har - det vet jag ingenting om.  För den sakens skull är det ingen tävling. Det är fakta.


Jag slutade bry mig, lägga ner tid eller kommentera för längesen. Det är jag glad för idag. Jag hade nog inte kunnat beshärska mig och bete mig som en vuxen människa.
Onödigt och omoget, är vad jag läst de senaste dagarna. Skönt att det är slut nu.





Om en timma drar vi iväg. Tog en skön sovmorgon istället för att baka idag. Känns helt okej. Vet att det kommande månaden är full av bakning så man kan ta en pause ibland.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fast att sluta kommentera och att skriva om det i sin egen blogg där du rakt av citerat vad en annan bloggare skrivit är ju inte JÄTTE vuxet...skulle inte jag anse iaf..men de lär ju du känna...



2010-07-29 @ 09:07:40
Postat av: Linda

Nej, om man bara tål kritik när den kommer ur ens egen mun så gör man nog bäst i att skriva dagbok på det gamla hederliga sättet. Men den var underhållande! Speciellt han "Nicke G" som vaktade bloggen som en hysterisk pitbull =P

2010-07-29 @ 11:45:45
Postat av: Angelica

Jag antar att det är du Carro som skrivit en kommentar anonymt, eftersom att du nu slutat blogga.



Kan säga att det är väldigt vanligt att jag tar "inspiration" från andra bloggar, citerar eller länkar - när jag skriver inlägg.

Det är någonting som många bloggare gör.

2010-07-29 @ 12:41:46
URL: http://aimeesmom.blogg.se/
Postat av: M

Något annat som är väldigt underhållande är hur otroligt omoget ni "vuxnamognavetabästmammor" beteer er...

2010-07-29 @ 13:12:27
Postat av: Nicke

fast det var jag som skrev ankan..missade namnet bara..



Pitbull hundar är ju fruktansvärt söta Linda så jag skulle ta det som en komplimang ;)



CIAO för evigheten

2010-07-29 @ 13:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu