FJORTON TIMMAR!!!

Vaknade upp lite halvsvettig av att jag hörde några barn skratta och busa i parken... tänkte väl då att klockan var mellan 8-9, för vissa ungar börjar nämligen bada i plaskis då. Detta trodde jag eftersom att jag inte hörde min dotter vara vaken i sitt rum.

Går upp på toa och sen kolla klockan innan jag ska krypa ner i sängen hos min karl och morgonmysa. MEN ICKE! Klockan visade på 10:43!!! Helt insane! Och Aimee sover fortfarande....
Nu kanske ni tror att hon då somnade sent. MEN ICKE! Ca 20:00 la jag henne i sin säng och hon somnade på stört.

Så mer än 14timmar sov min dotter inatt! Hon har ganska mycket energi att göra av med nu kan jag lova. Men så glad som hon är nu denna morgon har hon inte varit på flera dagar med sin enorma tandvärk... Vi bara skrattar idag! Skönt! ♥
Kommentarer
Postat av: Sofie

Skönt med lite sovmorgon ju :)

2010-07-15 @ 10:27:13
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu