Jobbsök

Så har man suttit halva kvällen med datorn i knät och skrivit ett CV. Minns inte ens när jag gjorde det senast. Men det var kul! Det är ju inte varje dag man staplar upp arbetslivserfarenheter, egenskaper, utbildning och allt där till.

Lite som en självförtroendeboost. För jag tror att man måste se det så.
Visst är det svårare att se de bra egenskaperna man besitter än de dåliga? Jag tycker det! Men det känns bra nu. Speciellt med hjälp av min bästaste Joakim! Tack för all hjälp!!

Nu har jag iaf fått iväg en ansökan på ett jobb och imorgon ska några fler skickas ut.
Håll nu tummarna för mig och min familj. För även om vi lägger undan hälften av alla pengar som kommer in de kommande månaderna, står vi oss inte länge.

Kommentarer
Postat av: svärmor

vi håller tummarna :)

2010-07-06 @ 07:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu