Liten blir stor...

Idag ska vi hem till tantJessica och hennes karl ute på landet! Lite familje/parmys står på schemat innan jag jobbar natt igen.
Imorgon ska vi förhoppningsvis(vädret bestämmer) till Valla tillsammans med svägerska Ulrika och hennes familj, för att sen grilla lite på kvällen.
Torsdag ska vi snusa bebis hos M&M.
Fredag jobbar jag natt igen. Även lördag och söndag....
Jag är ledig måndag och tisdag nästa vecka och då är det ingenting annat än familjemys för mig, Älsklingen och Grisen som gäller.


Onsdag 4augusti, nästa vecka alltså.... Då börjar Aimee på dagis/förskola! Herregud! Hur hände detta? NÄR hände detta? Jag börjar bli nervös. Inte för att hon inte kommer trivas eller ha det bra där... utan för min skull. Det är ju nu jag njuter fullt ut av mitt barn, hon känns inte jobbig så som jag kände när hon var nyfödd och jag ammade hela tiden. Det är ju nu hon har en riktig personlighet och hon ger så mycket tillbaka! Hon är en liten person med vilja och entusiasm. Mitt ♥



pappadottermys en varmsommardag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

TACK för att du förstår vad jag menar. Tycker det handlar om att man ska vara den bästa föräldern som man kan vara för sitt barn. Och det ser olika ut hos alla. Men ibland ska man pekas ut som någon som "man aldrig skulle vilja vara som förälder till sitt eget barn".

Är vi inte själva bäst på att dömma oss om vi är bra eller dåliga föräldrar?! Det finns ju ingen som vet exakt hur det är mellan våra 4 väggar, precis som jag inte ver hur det är mellan deras!

Hälsa familjen från oss. Kramar!

2010-07-27 @ 19:19:06
URL: http://lafamila.blogg.se/
Postat av: Beckiz

Svar: Jag vill också fika med henne igen! Det var helt underbart mysigt! Saknar er allihopa och längtar tills vi kan ses igen!



Oj! Den lilla tjejen håller på att bli stor. Förstår att du känner som du gör, men jag tror att du kommer att klara dig helt utmärkt om jag känner min kära storasyster rätt! Tänk så mycket on kommer att utvecklas och lära sig på dagis och sen komer hem och visar... Jag tycker du ska känna dig stolt över att din lilla tjej är så pass stor att hon ska börja på dagis där de andra också kan få ta del av den lilla solstrålens underbara personlighet och härliga skratt!

Många pussar och kramar till hela familjen! <3

2010-07-28 @ 23:00:22
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu