Så trött!

Jag känner verkligen av att det inte blev 100% sömn inatt efter jobbet, innan man gick upp för att fara iväg på äventyr... Ögonen är kladdiga och jag känner mig svag i kroppen. Tror det är värmen också! På ett av tågen var det över 30° = ganska svettigt.

Vill ju inte klaga när det verkar som att sol och värme kommit tillbaka... men kan inte låta bli ;) Vill ju vara ledig och bara njuta av det härliga då. Håller tummarna för fortsatt bra väder imorgon och på torsdag då jag är ledig.




Back to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu