Det rullar på

De två dagar som nu gått har rullat på alldeles för fort. Men de har varit löjligt härliga med min lilla familj. Vi är inte vana med så mycket tid tillsammans, och tid som vi kan vara avslappnade under. Att inte ha skola att tänka på för min man är verkligen någonting som vi båda märker av. :)

Igår var vi på Aimees förskola Trilobiten. Hälsade på fröknarna, kollade i lokalerna, fick lite information om hur de har det och så fick hon leka med några av barnen. Vi känner ett lugn över hösten kan jag lova! Min dotter är så framåt att hon kastade sig i armarna på Katarina(hennes framtida fröken) och lekte med henne bland alla bilar. Vi känner oss även väldigt trygga med hur lokalerna såg ut, deras upplägg av aktiviteter och pedagogik.

På kvällen bjöd jag på cupcakes till grabbarna i fotbollslaget som spelade sista matchen innan sommaruppehållet. Lite extra socker efter en hård match uppskattas alltid ;)



Idag har vi varit ute på Tornby hela dagen. Shoppade lite kläder till mannen, lite smått&gott på IKEA till köket och så handlade vi lite till Aimees kalas. En mysig dag helt enkelt. Hämtade ut tre paket också. Två av dom kan du läsa mer om HÄR
Det andra avslöjar jag vad det innehöll imorgon....


Måste även säga ett STORT GRATTIS till min svåger Robin som igår fick det fantastiska beskedet att han fått heltidsjobb!! sweet säger vi till dig! ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu