En solig dag i parken!

Idag gick vi ner till parken med Aimees farbror Robin redan vid lunch. Sen kom vi inte hem förns vid fyra! Jocke klagar nu på att det svider på ryggen... förstår det. han är ganska röd.
Själv är jag mer brun än röd, men ska inte sticka under stolen med att det är en aningens rödfärgad brun jag har på axlarna ;)

Aimee invigde idag sin nya bandana som skyddar hennes lilla huvud mot solen. BRA! Och den fick sitta kvar. Dessutom tog hon två simturer i den finfina uppblåsta simstol. Klockren och eftersom att poolen är så grund kunde hon tom ta sig framåt själv.
(bilder på äventyret får komma en annan dag)

Efter en härligt husmanskostmiddag, mjölkstuvade makaroner och falukorv, for jag iväg för att träna med fina Lundis och Emma!
Nu är jag dödstrött och undrar lite varför jag fortfarande är uppe... ska nog gå till sängs istället :)



Imorgon Tisdag är det inbokat en heldag i parken igen, med Malou och Stella(som vi ävne hann träffa en snabbis idag).
Onsdagen kommer spenderas på Kolmården med Aimees sysslingar Wilmer & Albin med föräldrar.
Torsdag ska vi mysa med Fia & Tuwa och Lina & Theo. Sen ska det bli en powerwalk med bästaste Anna + tvättsugan på kvällen.
Fredagen kommer bjuda på förberedande inför cupcakesbeställning och jobba natt.
Lördag ska jag leverera 30st födelsedagscupcakes på dagen och sen äta middag med min mormor&morfar på stan.
Söndag bjuder på en natts jobb.
Kommentarer
Postat av: svärmor

Vila lite ibland:D

2010-06-29 @ 12:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu