IMORGON ÄR DET DAGS!!

Jag fattar det inte.... Exakt nu för ett år sen åkte jag och älskling hem från sommarstugan. Jag mådde så illa och ahde så ont att det fanns liksom ingenting annat i huvudet, än just smärtan. Och att det var nog verkligen påväg en liten bebis... ;)
Och jag hade rätt, för senare på kvällen åkte vi upp till förlossningen och blev inladga. Dagen efter kom grisen.


Denna kväll spenderas inte på sjukhus, inte heller i smärta. Mer i ett lugn och en förväntan om en riktigt härlig morgondag. Det blir storfest i parken ju och jag har för en gångsskull planerat och förberett in i minste detalj att allt som kan göras innan är gjort och resten av allt som ska göras, måste göras imorgon.

Sitter i soffan efter en heldag i köket. Tjuvtitta kan ni få göra på en av cupcakessorterna som dukas upp imorgon...


Mjölkchoklad och Geishacupcakes med chokladfrosting och handgjord sockerblomma. Bakad i en fyrkantig form :)




Igår var det ju midsommarafton. Dagen spenderades i sommarstugan med svärisarna och det var en fantastiskt härlig dag. Skönt att bara vara och njuta en stund, speciellt när det är underbart soligt väder och det bästa sällskapet man kan ha! (hade självklart velat stanna kvar längre och avnjuta lite vin och grillat på kvällen, men jobbet kallade)

Midsommarstången var så fin och Aimee tyckte om jordgubbarna från landet....
 

....men sill var inte gott! Däremot är det alltid kul att spela fotboll.
 

På väg till lite dans och den fina tårtan jag gjorde. (HÄR kan du läsa vad den innehöll.)
 


Kusinerna är så söta ihop!!! ♥ Maya snart fem år är så duktig och snäll med Aimee. Och Aimee ser verklige upp till sin stora kusin. Kan tänka mig att det kommer vara så i många år framöver :)

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Åhh, älskar kortet på tjejerna! Så söta:)

2010-06-26 @ 22:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu