Kämpigt just nu

Jag är så trött, otrevlig, uppjagad, frustrerad och allmänt grinig här hemma just nu. Var inte så trevligt på jobbet igårnatt och det gör det inte lättare att gå dit idag. Hoppas på att chefen kan ha ett möte snart för stämningen på min arbetsplats är mer fylld med egoism, gnäll, slarv, skitsnack och dagisplastsbeteenden än vad den är fylld med laganda och jobb.
Kanske beror det på chefsbytet förra året, varsel, nya vs gamla arbetare eller schemabyten hit&dit. OAVSETT så är det dags för ett möte och någon typ av kick-off! Kanske även vissa behöver ta ut kvasten ur röver och andra börja bry sig om någon annan än sig själv.


Nu ska vi snart äta middag iaf och sen sista jobbnatten. Imorgon är det mys, mys och mys på schemat och jag har planerat in lite vuxenmys med vin, snacks och en film - det som vanligt folk gör på fre/lör ;)



Avslutar med denna störtsköna bild på min dotter som mer är intresserad av fotboll än dockor(vilket jag hurrar högt för!)







För övrigt är Cupcakesbloggen uppdaterad och även facebooksidan!! Gå gärna in och säg vad ni tycker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu