Natusan - first touch

Detta paket kom till mig härromdagen! Tack Natusan och Tack Buzzador :)
Som medlem i Buzzador får jag ju möjligheterna att testa nya produkter och samtidigt dela med mig av dessa till mina nära och kära.






Denna produkt kostar ca 30-40kr i din butik och på utvalda apotek. Den är speciellt utvecklad och anpassad för nyfödda bebisars känsliga hud och serien finns i sju olika produkter och är helt fri från parfymer och färgämnen.

På framsidan av produkten kan du se fyra olika symboler som står för att:
* NoMoreTears - Den svider inte i ögonen.
* Dokumenterat Mild - Den är mild och skonsam.
* Astma och Allergiförbundet.
* Nordic Ecolabel.
Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha ha vilken smidig sak att vara testkanin =) Sådana där produkter gillar ju vi som barnfamiljer med =)

2010-06-21 @ 07:43:39
URL: http://lafamila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu