Om man vill vara bitter....

...så kan man tänka på att om två veckor är det inte bara midsommar, utan även den ljusaste dagen på året. Vilket då innebär att om två veckor börjar det bli mörkare om dagar och nätter igen....



Detta års midsommar kommer annars vara Aimees första midsommar
och även min första midsommar ute i Peggy&Lasses sommarstuga! Ser verkligen fram emot det och kommer lite försynt fråga om man får lov att stå för efterrätterna ;)
Förra året var jag enveckakvartillförlossningstjock och då var vi med min familj, därför är vi med Jockes familj iår. Man får verkligen försöka bolla lite och ha vartannatår på diverse högtider. Svårt men så är det. Och vissa högtider vill jag fira med mina kära vänner, men nu är vi vuxna och kan tydligen inte bete oss hur som helst eller vart som helst elelr när som helst ;)



Helan och Halvan?
hahahahhahahhhaahhahahhahahahahahahaha
Jag bjuder på mig själv alltså ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu