Sign Sealed Delivered

Om du tycker som en tjockis som jag. Skriv då på DENNA NAMNINSAMLING som Vecko Revyn startat - MOT det sjuka kroppsidealet som råder igår, idag och aldrig mer...
No more Size Zero!


Själv kämpar jag ju på med att gå ner i en sund och normal vikt. Till en kropp som iaf kan få mig att må bra i mig själv och inte tycka jag ser äcklig ut.
Jag har dock slutat hoppas eller tro att jag kommer se ut som jag gjorde innan jag blev gravid. MEN jag har en förhoppning och ett mål om att vara hälsosam och ha en vikt samt kroppsform som passar mig och mitt liv.

Vikten ser ut så här:
20april - 78kg
30maj - 71,5kg

Och jag känner att det går i rätt riktning! Speciellt nu när jag idag har varit på ett rejält träningspass med min fina LindaLundin! TACK! På måndag är nästa och då hoppas jag på minst lika fint väder eftersom att det är utomhus :) Underbart och härligt.
Kommentarer
Postat av: Lisa

Om du fortsätter i den där takten är du snart en spinkis ;-)

2010-06-03 @ 07:57:42
URL: http://lafamila.blogg.se/
Postat av: linda

varför har du spärrat din cupcake sida? man måste ha lösen på dne för o läsa den. ingen bra ide tycker ja. hoppas du ordnar d, för roligt o läsa dom dina bakverk

2010-06-03 @ 10:02:33
URL: http://lindaakaviggo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu