Skulle du lära ditt barn att slåss?

Jag blir så förbannad att jag inte kan behärska mig. Jag blir så ledsen att jag gråter. Och jag blir så förtvivlad att jag inte vet om jag vågar tro på mänskligheten....
Ska mitt barn få gå i skolan med barn vars föräldrar fått för sig att det är okej att lära sina barn att slåss?
Ska mitt barn ha kompisar som fått lära sig att det är okej att slåss i "försvar"?

Nej det hoppas jag verkligen inte! Och eftersom att jag är kass på att forumulera mig förnuftigt, på ett sätt som andra förstår och som en vuxen får ni läsa DETTA, för hon kan minsamm förklara på ett fantastiskt sätt och det hon skriver är så RÄTT!





Min fis har börjat slåss när hon är exalterad, vilket hon själv inte förstår. Men det är INGENTING som tillåts hemma hos oss. No voilence aloud.

Kommentarer
Postat av: Fia

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ va bra skrivet, å inlägget du länkade till va super. Jag har väl aldrig sagt men alltid hoppats på att min lilla tjej ger tillbaka om nån dum slår henne. Men jag ska definitv lära henne att säga stop och säga nej!!!! KRAM

2010-06-02 @ 12:18:25
URL: http://theblondeisgone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu