Storlek 38!!!

Jag är så glad idag! Efter en lite småtrött förmiddag och lunch så tog jag tag i mig själv och cyklade ner på stan. Strosade omkring ensam(vilket inte händer ofta) och gjorde mina ärenden.
Det är ju rea i hela stan och då kliar det i varenda liten del av mig = jag MÅSTE åtminstone kolla... Kom hem med två klänningar :) En från Cubus och en från H&M - I STORLEK 38! Fatta! Det är ju helt otroligt! Tjohoo Från att ha haft typ 42-44 sen ett år tillbaka, kommer jag nu i mina gamla storlekar.... (förutom brösten dock)

Sen blev det fika med finaste klickentjejerna och då skröt jag nog så att ögonen höll på att poppa ut! Tack för en mysig fika tjejer!


Nu har jag varit hemma i nästan två timmar och hunnit med massor. Smörkräm, Chokladfrosting, Vaniljkräm och Vaniljkrämsfglass är gjord inför Aimees ettårskalas på söndag. Sen har jag förberett inför cupcakesbakningen på lördagen. Efter min lilla kvällsmacka är det att ta tag i dekorering av sockerblommor, skriva korten som ska stå på fikabordet och skära ut hål för mina cupcakes i kartongerna. pepparpeppar :)
Kommentarer
Postat av: Jessica

Grattis! Men du förtjänar de också, du har ju gjort massor med förändringar så det är klart att de ger resultat!! Glad midsommar!

2010-06-25 @ 12:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu