TACK CATARINA!

Jag ser dig som en vän långt borta. Och det är härligt att ha kontakt genom våra bloggar oavsett när vi håller med varandra eller inte :)
Din kommentar gav mig en gnutta hopp om att inte vara ensam med mer eller mindre "dåliga" dagar i mitt liv. Kanske inte låter så positivt, men jag är säker på att du förstår vad jag menar! Tack för att du som jag, vågar vara ärlig.

Och visst är det väl så?
Att den som vågar vara ärlig är den som också vågar vara riktigt lycklig när det väl kommer till kritan?
Kommentarer
Postat av: Nicke

självklart har väl alla skit dagar om man får säga så och även dagar då allt är helt fantastiskt..och självklart ska man vara ärlig..samtidigt som man kanske kan försöka se dom små ljus punkter under dagen istället för dom dåliga :P? ..eller jag kanske tänker fel...

2010-06-02 @ 10:21:48
Postat av: Angelica

Nicke

Mitt inlägg handlade inte om hurvida man kunde se ljuspunkterna i sitt liv eller inte. Utan om hurvida man vågar vara ärlig om att "idag har jag en riktigt jävla kass dag och jag tänker då inte låtsas om att jag lever på rosa moln".

2010-06-02 @ 10:30:53
URL: http://aimeesmom.blogg.se/
Postat av: Nicke

jo jag förstod det och det jag menade var att man kanske kan bearbeta dom dåliga sakerna om man koncentrerar sej mer på dom bra sakerna....men tydligen var det galet.............

2010-06-02 @ 11:54:13
Postat av: Angelica

Nicke

Jo det kan man väl göra. Men det var ju fortfarande inte det mitt inlägg handlade om.

Inlägget handlade ingenting om hurvida man bearbetar eller inte bearbetar saker som är jobbigt i livet. UTAN inlägget i sig handlade om att vara ärlig om att man tycker att vissa saker i livet kan vara jobbigt. :)

2010-06-02 @ 19:46:28
URL: http://aimeesmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu