Texas Longhorn

Idag blev det middag ute. GÖTT! Vi hade ju tänkt unna oss något och göra något kul som familj och inte bara sitta hemma eller leka i lekparken, så ner till stan begav vi oss!
Ville se matfestivalen på nära håll, men många höll på att packa ihop när vi kom så var inte så mycket att se. Dock fick vi hem 2kg jordgubbar för femtiolappen. sweeeet.

Stötte på min mormor&morfar som var på väg att käka på Texas Longhorn = vi fick följa med! TACK TACK!! ♥
Nu är vi hemma, Jocke nattade Grisen och jag diskade. Vin till mig och öl till honom är upphällt. Snart ligger chipsen i en skål och filmen i dvdspelaren..... Mysigt en lördag som denna.



I torsdags myste vi med middag ute hos tantJessica och då fick Grisen sitta i grus för första gången. En stor hit kan jag lova! Ungen skriker, skrattar, plockar upp & kastar grus för glatta livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu