Barnvagnsbio, fika och sjukhus

Dagen började med att man vaknar själv i sängen - Pappajocke tog ledigt på förmiddagen. Frukost, lunch och sen buss ner till stan. Mötte upp Ella och hennes fina Viggo för att kolla på Farsan.
Barnvagnsbio är nog världens bästa grej!
Lite lägre ljudniv(på filmen), man får sitta vart man vill, ungen stör inte om hon pratar/skriker/kastar leksaker/gråter, det är inte helt nedsläckt och man får gratis blöjor om man behöver byta. Vi satte oss högst upp i finfotöljerna som annars kostar multum att sitta i ;)



Efter filmen gick vi en stund på stan innan det var dags att möta upp TantJessica för en fika. Tyvärr blev den inte så jättelångvarig eftersom att min älskade finaste mormor ringer....
Hon är inlagd på
sjukhuset igen! Fan! Orkar inte, vill inte... hon är odödlig ju! Ska alltid finnas där och ta hand om mig. Gör mig så ledsen och liten att jag inte vet vart jag ska ta vägen.... åkte upp till henne och myste. Får se om vi tar en promenad upp dit imorgon igen.

Kommentarer
Postat av: svärmor

hälsa kram från oss<3

2010-03-10 @ 22:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu