Det blev lite godingar

Dagen igår var hur kul som helst, även om jag idag är helt slut i rygg och trött - så kan jag tänka mig att göra om denna lilla utflykt ;)
Det var mest folk på eftermiddagen så jag rekomenderar verkligen att vara där på morgonen! Sen att det var tre dagar innan barnbidrag och 1,5vecka innan lön gjorde nog susen också! Dock fanns det inte så mycket inom kök och badrum som jag hade hoppats på, fast det gjorde nog plånboken.

Jag kom iaf hem med(håll i er):

Till köket:
6st små ugnsformar(i två storlekar)
en ballongvisp
2 kökssaxar
en brödform
en brödlåda
en stekpanna
en liten tång
8st kökshanddukar
ett salt&pepparkar som kramas


Till Aimee:
ett set med fyra små bilar
ett bowlingset med käglor som ser ut som djur
8st pixieböcker om Mumintrollen
2st förvaringslådor till leksaker
en bok om kattungar
en träpusselbox med klossar från Brio
ett joggingset
en jeansklänning
en långärmad top
2st t-shirts
2st pyjamaser
6st bodys
ett nytt spjälskydd
ett par HelloKitty solglasögon
en HelloKitty handduk
3st matlådor med tillhörande sked


Till hemmet:
6st små runda blockljus
2st små vita ramar
2st stora vita ramar
ett väggord - Love
4st kuddfodral(2 oranga & 2lila)
2st panellängder


Till pappajocke:
ett par gråa mjukisar

Till mig själv:
en handväska
en tunika/linne
en tunn kofta
en scarf
(allt med lite sailortema)

 
 
Aimee leker med nya leklådorna och sina böcker
kläderna och nya spjälskyddet

 
finfina ramar, ljus och väggord.
föräldrarna fick iaf lite kläder ;)


Allt har inte fotats, ni får nöja er med detta tills vidare! haha

Kommentarer
Postat av: svärmor

OM, jag säger OM du ska få följa med I HÖST igen...måste du lova att inte tjata "är vi framme snart..." :):) =) =) =D =D

2010-03-17 @ 19:13:02
Postat av: Ulrika

Jag tyckte inte du var tjatig...Men så får ju jag höra att om de ville höra någon prata hela vägen hade de satt på radion;) Haha!

Läget inför helgen ser BRA ut! Jimmy mår bättre och Maxis har ingen feber:)

Tacomys+körslaget?

2010-03-17 @ 19:46:57
URL: http://stilettklackarochbarnvagn.blogg.se/
Postat av: Lisa

NU är jag sjukt laddad inför imorgon. Kommer vara en tom barnavdeling jag lämnar bakom mig ;-)

2010-03-17 @ 20:23:22
URL: http://lafamila.blogg.se/
Postat av: svärmor

det är ju tur att det finns folk med humor =)

2010-03-17 @ 21:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu