Hangover

Och nu pratar jag inte om världens bästa film. nu pratar jag om hur min dag är just nu.

Lite bakis. - vinet. 
Lite hes. - ciggen.
Lite on i fötterna. - klackarna.
Lite trött. - sömnen.

MYCKET lycklig! Svårt att finna bättre vänner än de jag har!

Igårkväll överraskade vi kära Anni med en fest, cateringmat, mina hembakta cupcakes och lite musiktävling! Och i det finfina tacktalet och hon ställde sig upp för att säga senare under kvällen, så lät det verkligen som om hon var lycklig över denna sammankomst som vi gjort till henne.


TACK till alla finfina tjejer för igår! Jag hade iaf hur kul som helst, trots avsaknaden av dans och utgång. ;) Tydligen blev ju klockan tre, vid två. Nästa helg ska vi fira Lundis - vi är ju många som ska bli halvvägstillfemtio iår. Dock tror jag på en lugnare kväll då än igår.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu