Sol! Sol! Strålande sol!

Idag har vi redan hunnit med frukost, dusch(för mig), bad(för Aimee), lite plock och nu kaffe! Sen ska vi gå ut i solen för promenad med tantJessica och lite ärenden på stan =)

Ikväll kommer min fina Anna över på en kaffe. (Möjligtvis kommer hon i första hand för att hämta sakerna hon beställde på inrdningspartyt, men jag väljer att tro på att hon vill träffa mig först o främst... hahaha)
Kanske skulle även karln bjuda in på hockey för en vän, så det händer nåt hela dagen!



Tror detta kan bli en bra dag. ♥






Vi har framkallat en massa kort på Aimee. Finaste leendet har hon, så det är ju inte konstigt att man blir glad när man tittar på dom. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu