Sover i eget rum....

Nu sover vår lilla tjej. I eget rum.....  så nu kan hennes mamma och pappa mysa utan att behöva tänka på att man kanske skulle väcka henne ;) hahahaa


Nu är det bara resten kvar i hennes lilla rum. Har massor av idéer för hur jag skulle vilja ha det. Jag och Jocke har iaf kommit överrens om att hur än tapeter kommer se ut så ska dom vara ljusa och möblerna vill vi ha vita =) Hittade iaf dessa tapeter och vi föll båda två... Vad tycker ni?


Synd bara att bordet försör lite...

Kommentarer
Postat av: Linda

den är jättefin.. är det sandbergs tapeter?

2010-03-09 @ 08:03:16
Postat av: Angelica

Linda!

Yes =) Det är Nova från Sandbergs

2010-03-09 @ 10:31:28
URL: http://aimeesmom.blogg.se/
Postat av: farmor

Jättefint!!

2010-03-09 @ 10:58:49
Postat av: Linda

älskar sandbergs! kaspar och saga är helt fantastisk :)

2010-03-09 @ 11:18:37
Postat av: Ulrika

Behöver jag säga att jag löööv it:) Maxis tapet kom idag! Ska o hämta den i morgon. Mayas tapet är Kaspar från Sandbergs men den kommer inte förrän v12.

Nordsjö i T-fors har Sandbergs:)

Kram

2010-03-09 @ 12:20:44
URL: http://stilettklackarochbarnvagn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu