Bakfull

Det var inte kul att vakna imorse..... ajajajaj. Kan inte minnas när jag var ordentligt bakfull senast. Usch och fy - men klart värt det! För jag hade så himla kul igår!


Det började gå utför efter Grebo..... Klonk sa det under bilen och en litenliten stund senare börjar det låta konstigt. PUNKTERING!!! Mitt på en raksträcka där ingen ville sakta ner och av ca 200bilar så var det bara två som stannade och frågade om vi behövde hjälp. Den första tackade vi nej till - för då hade vi inte insett att gamla däcket hade rostat fast!!När vi väl fått hjälp med slägga av en gammal och vänlig man, kommer vi iväg.


Festen:
Det bjöds på mat, tårta, cupcakes, kaffe, godis, chips, likör, whiskey, öl, vin. Medelåldern var kanske lite högre än förväntat, men vem har sagt att äldre inte kan festa? ;)
Vi sjöng karaoke, dansade, skrattade, och hade allmänt roligt! Det blev en hel del tal och tårar - och kvällen gick verkligen i glädjens tecken(vilket jag sotar för idag)!


bilder kommer senare... nu ska jag vila, för kl19.30 - 05.00 ska jag jobba.....
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu