Blir så jävla trött

För mig spelar det ingen roll om jag så får sova i fan 15timmar! Blir jag väckt, blir jag på dåligt humör. Och jag är då på dåligt humör varenda jävla morgon.... För jag blir alltid väckt. För jag har barn.
Varför kunde inte jag också få en såndär unge som aldrig gråter, som får sin mamma att vara på rosa moln? Varför?

.............
kaffe sen ska jag nog vara människa igen;)




Nelly.com har nu en tävling där man kan vinna 5tusen kronor. Har ni sett det?
OM man matchar sig själv med sitt barn....

Tragiskt! Det bekräftar ju bara det faktum att man kan finna likadana kläder på barnavdelningen som på vuxenavdelningarna.... 
Jag är ju en såndär tråkig morsa som anser att barn ska vara barn, inte små minivuxna. Och jag anser att man absolut inte ska matcha varandra i en familj. Över huvudtaget. Finns det inget fulare än en familj som ser ut som minirobotar i sina likadana kläder?? haha Ser campingfamiljen framför mig med matchande träningoverall, eller den fiiiiina familjen med matchande chinos, pastellpiké och tröja knuten runt halsen eller liknande...

Vad tycker du?
Ska man matcha sig själv med sitt barn?
Kommentarer
Postat av: sandra, mamma till thea

ne jag tycker att ett barn ska få vara barn. jag skulle ju inte själv dra på mig en randig klänning med volang o hello kitty på bara för att det finns till dottern min. finns ju olika avdelningar av en anledning. anser jag i alla fall.

sen om bikini på bebisar så tycker jag även att barn är barn. inga modeikoner. o att då fixa till dom i bikini kan varken vara bekvämt för dom eller bra att bada i. Plus att man inte behöver öka diverse pedofilers intresse för dom. Dom är ju trots allt bara barn.

2010-05-19 @ 15:23:48
URL: http://sallbelal.blogg.se/sallbe
Postat av: Malin

Man behöver ju inte matcha men nog är jag glad över att de finns likadana kläder på vuxen avd som på barn då jag köper mina kläder på barnavd om jag vill att de ska sitta ordentligt.. Typ jeans och sånt.. Även en och annan tröja.. Vill inte behöva se ut som ett barn bara för att man är kort och smal..:). Eller jag matchar nog rätt bra här hemma dock inte medvetet och inte exakt samma. Men alla äger ju jeansleggins tunikor långa linnen. Ja hur mycke samma stil som helst. Fast ändå inte samma..

2010-05-19 @ 22:20:27
URL: http://mulllis.blogg.se/
Postat av: C

Ehh va gör det om man gör det för en kul grej en gång för att få 5 papp på Nelly tackar väl ingen nej till? Eller?

Ja skulle deffentivt kunna ställa upp i en sådan tävling, sen är det ju hur man ser på match o match, man måste ju inte ha exakt likadana kläder, utan man se matchande ut (?)

2010-05-24 @ 20:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu