Det gick bra. Jag mår bra.

Jag har några gånger i mitt liv, varit riktigt nervös. Till exempel:

* När jag skulle dansa bal.
* När jag väntade på besked om intag till min utbildning.
* När jag skulle föda barn.


Men idag visste jag inte vart jag skulle ta vägen... Pulsen var nog fan uppe i 300slag/min! Jag var otrevlig mot min man, missade bussen och var allmänt förvirrad.
Tog mig till mötet och möttes av en mycket glad Catarina som dessutom mycket väl kom ihåg mig från vårt möte på biblioteket. :) Allt rullade på och efter två timmar var vi klara.

Nu är inte bara bollen i rullning, den har nästan rullat en bit framför mig känns det som.... har en lista med saker att bocka för och när det är gjort. Då kommer jag vara ifatt!
Nu är det på riktigt! haha Jag är så spänd inför framtiden och jag tror på detta. Hoppas bara att det finns fler som tror på't.



Nu ska vi snart gå på långpromenad i solen för att sen kolla på pappajocke som spelar match. Tror att en bra promenad gör oss båda gott.
Kommentarer
Postat av: Jocke

Jag kommer stötta dej och stå vid din sida när du "jagar" efter bollen.

Även sen när du är ifatt och har gått om, detta är din dröm och jag vill vara en del av den. Det hoppas jag du vet.



Kämpa på älskling så kommer du nå långt. Love you!

2010-05-19 @ 10:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu