Grisen när hon är som finast

Du är som goast när du vill luta huvudet framåt istället för bakåt när du somnar i vagnen...



Du är som roligast när du vinkar hårt med både armar och händer och använder tungan som koncentrationshjälp...



Du är som sötast när du surar för att mamma tex satt en blomma bakom ditt öra...





Du är helt enkelt det bästa som jag har. Det finaste och det dyrbaraste i mitt liv. Ingenting kan få mig att ändra på det. Och jag tänker njuta till 110% av dessa sista veckor av mammaledigheten.

Kommentarer
Postat av: saadet

kloka ord.....:)



Jag har även skrivit ett inlägg om sasism på min blogg. Vad tycker du om de?

2010-05-13 @ 16:37:45
URL: http://saadet.blogg.se/
Postat av: Hella

Det bästa med att vara mamma.. man älskar allt de gör. Minsta lilla grej,Den oändliga kärleken! Igår satt Nellie och klappa händerna hela vägen till farmor och man bara smälter av kärlek :)

2010-05-14 @ 14:16:58
URL: http://hellagirl86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu