Det vackraste














Tänk vad mycket kärlek man kan känna! Det finns ju inga ord som en si närheten kan beskriva det där varma, fina och alldeles underbara man känner för sitt barn. Det band man känner att man har gemensamt. Det är fantastiskt!
Ingen kan komma och säga någonting annat. Ingen kan komma och ta bort den kärleken. Och ingen kan komma och säga att jag inte älskar min dotter för att jag ibland känner att detta var allt jobbigare än jag trodde innan jag fick barn! Eller för att jag vågar vara ärlig och erkänna att jag ibland gråter för att jag inte känner igen mig själv - jag vet inte vem jag är, för jag försöker finna mig själv i mitt nya liv. Mitt liv som mamma.
Jag tycker det är bra att jag känner så - det visar att jag utvecklas, lär känna mig själv och blir en bättre mamma för min dotter.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Så vackra ord och så söt liten tös...



Sv: ja till vintern ska vi tydligen bli fyra! Är super nervös och orolig och har massa tankar som virvlar runt.. Men hoppas såklart att allt ska gå bra...

2010-05-26 @ 13:32:54
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu