Ingen tid

Idag gick jag upp, åt frukost och satt med datorn en stund. Sen bums iväg till jobbet! Efter en heldag med massor av jobb tog jag bussen till mina svärisar för att hämta upp Grisen och Jocke. Promenad hem.

Väl hemma gjorde vi lite middag, och massor av barnmat. Grisen fick välling och somnar efter lite mys i soffan. Nu sitter vi här och kollar på The Patriot på trean samtidigt som jag småglor i datorn.

Läser som Gotlandsförslag på facebook, bloggare som försvarar sina handlingar, kollar busstidtabeller och tradera. Sen så hinner jag med lite småläsning på massor av uppdaterade bloggar om mammaliv, bebisar, kläder, skvaller och annat najsit.

Snart ska vi mäta mig igen. Se om det fortsätter hända saker :)
Sen ska vi sova. Imorgon ska till till Lisa med familj. Tror att Grisen och deras lille Melle kan komma bra överrens.
Godnatt
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu