Kalastider

Nu är det bara en månad och en vecka kvar tills mitt lilla gosetroll Aimee fyller ETT ÅR!!! Det kommer bli ett stort kalas med massor av nära och kära, men gärna lite av hennes kompisar från baycafé också om de vill!
Jag är ju löjligt förtjust i kalas och allt som kommer runt om. Skulle jobba med fest&eventplanering om jag kunnat, men har nu valt något mer för mig :)

Men hur som helst så har jag då gjort en ny kategori här på bloggen, just inför Aimees födelsedag. En kategori som heter; "Aimees önskelista". :) Det gör ju saker och ting lite lättare för andra. Alla vet ju inte vad en ettåring behöver eller vill ha, och andra vet inte vad just Aimee behöver eller vill ha. Barn är ju olika och även deras föräldrar.
Hos oss är det förbjudet med stora, batteridrivna och högljuda leksaker.... så no thanks ;)


Jag har en vän som jag blev inspirerad av att göra så här, men minns att det blev ett jävla liv från vissa som tyckte det var "dålig stil" att begära vad andra skulle köpa. själv tycker jag att ÖNSKA sig något har man alltid rätt till. Och visst, alla har inte råd att köpa dyra leksaker(vilket inte är det enda som kommer önskas hem hit) - men då finns det alltid saker som behövs i ett hem med småbarn - blöjor, majskrokar, zinksalva, välling, frukt, badolja etc.
Kommentarer
Postat av: svärmor/farmor

jag kommer inte in på sidan:( hur gör jag?? kram

2010-05-20 @ 19:00:02
Postat av: Angelica

Vilken sida?

Menar du "Aimees önskelista"? För det finns bara ett inlägg postat under den kategorin än så länge :) Och det är ju detta!



Snart så..... :)

2010-05-20 @ 20:34:24
URL: http://aimeesmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu