Mycket nu

Det är så mycket nu att jag inte vet vad jag ska börja med... känns som om jag inte kan ge 100% i nåt eller ens kan njuta av allt fint jag vet att jag har...

♥ Jag är en lyckligt lottad människa med så många fina personer i min närhet som finns här och stöttar, visar att de bryr sig och ställer upp!
♥ Och jag har börjat följa min dröm - och det känns bra, jag tror på det.
♥ Dessutom har jag ju ett jobb som ger bra betalt, kanske inte det roligaste - men vilket jobb är världens roligaste? ;)
♥ Min lilla familj med man och dotter är det absolut bästa i mitt liv och jag blir verkligen lycklig av att veta att dom finns nära mig.
♥ Även om min kissekatt Daisy är jobbig med sitt galenspring och fällande av päls ibland - så är hon världens goaste när hon kollar så att Aimee ligger i sin säng och mår bra, hon blir orolig när vi inte är hemma, och hon kryper upp min famn och myser på kvällarna framför tv:n.


Ska nu ta tag i alla dagen sysslor.
Puss o hej
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu