skötväskan

Jag har efter att läst en gammal väns blogg, ALLTID ombyteskläder med mig till Aimee. Det som hände henne när hennes unge sket ner sig till den grad att hon behövde ombyte och det inte fanns i väskan, var att hon då helt enkelt blev tvungen att gå iväg och köpa en helt ny outfit till honom i närmsta barnklädesbutik. Det var för henne PoP. Kan ju tänka er det roliga kvittot liksom....

Tack C för att du delade med dig den historien för längesen, så att jag kunde lära mig av ditt misstag ;)
Det är ju vanligt annars att läsa på div bloggar att "det var tur man hade ett ombyte i väskan".... och jag höjer bara mitt ögonbryn och säger. HA ALLTID ETT OMBYTE KLÄDER i väskan! Du vet ALDRIG vad som kan ske när man har barn!! haha

Annars har vi också alltid skedar i väskan. Köpte engångs teskedar på ica, för att slippa glömma just sked. Andra saker som alltid finns i vår skötväska;
skötbädd, blöjor, våtservetter, lotion, soppåsar för använda blöjor, plåster, vattenflaska och tamponger! haha
Kommentarer
Postat av: Ulrika

Annars finns det ju alltid gamla kläder hos kusinerna;) Kram

Hör av er när ni fått svar om lägenheten!

2010-05-09 @ 19:48:38
URL: http://stilettklackarochbarnvagn.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ja när ungen spytt ner alla ombyten! haha tur jag har då som är världens bästa sagotant, så man slipper ta hand om egna ungen ;) hihi

2010-05-09 @ 20:34:03
URL: http://aimeesmom.blogg.se/
Postat av: Catarina

haha..nu skrattar jag åt det men det gjorde jag definitivt inte då. ojojoj, jag minns hur han satt där i bara blöjan medan jag sprang in på Pop.

Mitt inne i stan, på ett fik. Ja, jisses.

Nä, det misstaget gör jag inte igen.



2010-05-10 @ 07:37:27
URL: http://catarinasjoqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu