Borde...

Nu har jag lagt Aimee i sin säng, hon hade inga svårigheter att somna tror jag - hon pratade nämligen inte ens med sig själv när jag gått ut... Skiter i att diska ikväll. Nu ska jag ta mig det där avslappnade badet som jag behöver. Och också TILLÅTA mig själv att njuta, ta det lugnt och ro om mig själv. För jag vet att jag då imorgon kommer vara en så mycket bättre mamma för grisen.


Bjuder på några av de misslyckade julkorten. De som blev bra(två stycken! tjohoo!) har blivit julkort och efterskickade från FUJIFILM. :) 20kort med personlig text på, kuvert och frimärken 208:- Bra enligt mig :)


 
Mamma, jag tycker inte om den här. SLUTA FOTA mig mamma och ta istället av mig mössan!
Kommentarer
Postat av: Malin Bergqvist

så söt hon är din tjej! Känner igen att man vill att de ska stå där så fina och så är de bara tjuriga och vill inte alls göra som man vill. hehe!

2010-11-24 @ 20:48:00
URL: http://livetmusikmalin.blogg.se/
Postat av: farmor

lilla Aimee, mina ögon tåras....

2010-11-25 @ 10:36:11
Postat av: Sofie - Mamma till Casper och Anna

Och jag som ska försöka ge mig på att få till ett julkort på TVÅ små barn. Kan kanske bli roligt och tålamodsprövande :)

2010-12-02 @ 14:47:53
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu