Detta är livet

Gick upp och cyklade till jobbet. 08.00
Cyklade hem från jobbet och kom hem. 15.30
Vek tvätt, plockade undan grejer och busade med grisen. 17.00
Diskade, städade i köket och bakade tre sorters cupcakes. 19.00
Nattade grisen och drack kaffe framför tv:n med min äskling. 20.30

NU ska jag ta tag i resten av det bakrelaterade jag har att göra inför kalaset :) Imorgon ska jag och grisen åka ut till Tornby med min mormor&morfar. Sen jobbar jag kväll/natt. På torsdag är det återbesök hos Anders och så ska jag jobb kväll/natt igen. Fredag är jag helledig och ska ha mammadottermysdag varvat med kalasförberedelser.






Har jag sagt det förresten? Jag fyller år på lördag! :)
Funderar på vad jag önskar mig(förutom en Kitchen Aid som kostar en halv förmögenhet).....

* Ett frisörbesök!
* Bakgrejer.
* Presentkort på BikBok.
* Kamera
* Hårfön
* Ett muffinsträd



Kommentarer
Postat av: Maria

Heeeeeej!

Hur är det med Aimee? Hoppas att hon mår lite bättre nu =)

Full rulle om dagarna ser jag, 3 olika cupcakes?! Får man se bilder? :)

KRAMKRAM

2010-11-03 @ 12:13:28
URL: http://majjabajja.blogg.se/
Postat av: Sofie - Mamma till Casper och bebisen

Vad underbart det är att läsa när ngn har sådan harmoni i livet!

Underbart..

2010-11-14 @ 13:00:13
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu