Efterlysning!!

Jag vill ha utmaningar i fler tårt- och cucpakesbeställningar! Känner du någon som ska fylla år, vill bjuda chefen på fredagsfika eller ska du bara bort på husesyn och vill ha med dig en annorlunda give-away?

Sprid ordet och mitt namn, länka gärna på er blogg eller facebook.

Kolla in min andra blogg;  ANGELICAS CUPCAKES och kolla vad jag gjort tidigare. 





De två senaste bakverken jag gjort. Resten ligger på en extern hårddisk efter att vi fått nollställa vår dator som blivit lite seg... 

Men som sagt, på andra bloggen finner ni massor av fler bilder :) 



Kommentarer
Postat av: anette

faaaan att jag bor i sthlm, lite svårt att posta cupcakes, annars hade jag gärna beställt. fyller ju år i januari. Funderar på olika lösningar....

kram

2010-11-22 @ 09:28:09
Postat av: Angelica

Anette Du är nog min trognaste bloggläsare! :) Vad go du är som vill beställa. haha Vi får väl försöka lösa det helt enkelt. Ta hand om dig!! Kramar

2010-11-22 @ 11:31:57
URL: http://aimeesmom.blogg.se/
Postat av: Sofie - Mamma till Casper och bebisen

Hade jag inte bott så långt bort så hade jag lätt haft dig i tankarna för dop tårta!

2010-11-30 @ 19:29:48
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu