I MADE IT HOME!

För er som ligger hemma under ett täcke utan att ha tittat ut genom fönstret på ett par dagar... DET ÄR SNÖSTORM UTE! Jodå. Själv har man jobbat inatt. Och för att ta mig hem använde jag mig ömsom av min cykel och ömsom av mina trötta ben. Stackars Stackars Stackars mig ;)
(Bara 45min tog det)


Nu har jag värmt upp mig igen med torra rena kläder och varm oboy. Snart ska jag sova. Imorgon är jag ledig och då ska jag åka o handla lite. Hoppas på att det ska sluta blåsa så man kan åka pulka med grisen också!

Kommentarer
Postat av: svärmor

vi sa så i går....tur för Angelica att det är sista kvällen =D

2010-11-24 @ 07:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu