Ingen dagdrömmare

Jag är ingen dagdrömmare. Jag lever inte i någon dröm eller drömmer mig bort till någon heller. Jag är en person som lever i nuet, i den verkliga och realistiska världen. Ser ingen anledning till att drömma mig bort i onödan - det är sällan en dröm kommer till verklighet ändå.

DÄREMOT så har jag mål med livet, jag har framtidsplaner och visioner för framtiden med min familj ♥ Det är viktigt för mig att kunna se hur framtiden ska kunna se ut med min sambo, dotter och katt. Det som jag arbetar idag för att imorgon kunna köpa eller investera i så att säga.


Sen så kan jag självklart önska mig gröna ängar och miljoner på kontot i en värld utan krig och svält. Men det är ju föga troligt att det kommer ske när man är en realist ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu