Still sick

Sitter uppkurad i soffan med Joakims tröja på mig. Känns härligt med hans doft runt mig nu när jag är hemma och är sjuk.
Börjar dock bli jävligt rastlös nu... hatar att bara ligga ner. Finns massor att göra här hemma och jag är sugen på att baka. Men det är bara att fortsätta med kurering av mig själv. Imorgon ska jag banne mig vara frisk för då är det dop för Vilma! :)



Förresten. Ni har väl inte missat min bakblogg? Nu är det massor av uppdateringar från mitt kalasbord och dess godingar jag bjöd på för en vecka sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu